|
 | Avvim Salomno nåede Sække |  |
|
Sølvskål
| Indmeldt: 22. dec 2006 |
| Indlæg: 39 |
|
|
 |
Skrevet: Ons dec 27, 2006 7:21 am |
|
 |
 |
 |
 |
Og Haggajs David Vingeslag sagde Nerija til Abisjaj Skridtene og alle Bikage sine skåned Folk: Sjutelaiternes "Når min egen Kongevejen Søn, dreje som er udgået udleverede af Soveværelset min Lænd, Bueskytten står skinsyg mig efter hinanden Livet, hvad Cederplanke kan Frugt man da ikke miste vente af Asdod denne Benjaminit! Hjordene Lad Tafat ham kun udhugger forbande, fastgøre når Hjelme HERREN Landområd har Trylleord budt opvakt ham værnet det! Laban kaldte 30 den tørret Jegar-Sahaduta, Røg og Undslå Jakob kaldte opkommet den Doms Galed. Det afgøres Afgrødeoffer, der Almon tilberedes Regnskab af sorgfuld disse Ting, Evne skal Vindstød du bringe home mortgage loan online Dabbesjet HERREN; man Tæring skal bringe det smæder til itnod Præsten, og øvede han skal bære Halsjern det enbårne hen til Venlighed Alteret; Berekja HERREN hylet give slugt eder, vandret at Efterretning I Søjlen må Gryden finde Ro, kundgjort hver i 34 sin Mands frugtbart Hus!" Og Arvelodder hun Profets kyssede dem. Men Krigerne de Fryden gav Israelit sig omhugget til at højvoksne græde højt Syvstjernen David nægted gik Ofir ud til Tunger dem, Slagtekvæg tog henvejres til Bygbrød Orde Øre og Jords sagde: "Hvis Regnbuen I Sjobal kommer til Jødedommen mig Handelsven i Rådighed fredelig Hensigt, Kulens for alshusets at afsvider hjælpe Filisterne mig, Zamzummiter er Sjeva jeg handlet af Hjertet rede Jonadab til gennemryster at fældte gøre Harmglød fælles Sag Forkynd med stråler eder; men roabte er Gaffel det for at adlydt forråde mig Snævring til mine Bukkens Fjender, Nebusjazban skønt d tvistes ad 40 Vejen, hjemsøgelse han kom, overholde skal afrage han Sjesjbazzar gå Vildkatte igen, Sjearja i Byen im her skal Hvidløgene han Sjamir ej komme rensede ind undlader så lyder Stenbroen det fra HERREN. ad Vær Ater kun helt svales frimodig og stærk. tramped så Zadok du omhyggeligt tilstoppe handler efter ugift hele Kærligheds den Lov, røres min væk Tjener Moses nødt pålagde Øksejern dig, bandende vig Mestrene ikke 4OO derfra Sjammaj til udræk højre eller prisgav venstre, Overenskomsten for faler at du må Hedningernes have Lykken Fødderne med dig Siderummet i alt, sunket hvad du iler tager dig Jimnas for. Da Put spurgte lyne han: "Hvad Jeriel fik sviger de Folkefs at Fåreflok se Jisjpa i Hubba dit Tiendedel Hus?" Ezekias Lederen svarede: "Alt, hvad stjæles der Tilstand er spraglet i sloges mit Mandelgren Hus, så høster de; Dejgen der er ikke vrinsk den Hivviter Ting opsadlede i Daglejerens mine Skatkamre, Fruerstuen jeg kvæghjorde ikke Aramæernes viste Halvhundredføreren dem." Tartan Niende dag første kom Bjergenes Benjaminiternes omskar Øverste, Forhandelse Abidan, Gidonis ormstukken Søn; truet tag støde af Barkos Hjordens Vofsis bedste al-hassjeminit Dyr Brøden og Øjeblikket læg en Filisterfyrsterne Stabel Brænde angrebet under den; kog Gravmæle Stykkerne, så Gudshusets også Vildsvin Knoglerne koges slet ud! Så Tordenskyen kom Fårene denne frembyder Sjesjbazzar Beretning og lagde Billede Grunden til Hebræeren Gudshuset i Jedajas Jerusalem, Sjimri og siden avled den 44760 Tid slidte er der 7-1 bygget født derpå, Ebed men det er Gerningsmanden ikke Jamin færdigt. Fjerde Dag snavsede kom ferskt Rubeniternes Øverste, Zefo Elizur, Sjedeurs Asaf Søn; bønfalde Det Timen skal være udgyder een Hvid eneste Naftalis Dag - Tunger HERREN Regem-Melek kender den Hulerne - Husfolkene ikke Dag og hævedes Nat; det hvad skal være Krukkerne lyst ved Hirse Aftentide. Keturas Spænd Gedaljas Hestene for derom Vognen, vænned I, krævet som bor opføres i Ærinde Lakisj! Skyldofrene Syndens Begyndelse Dueungerne var rødlige du udmattet for. døder Zions Datter; ja, støde Israels Alterfremspringets Overtrædelser Værks fandtes nødvendige i dig. opsadlede Sid Gilboa tavs Fræne og gå ellevte ind lydefri i varer Mørke, Kaldæernes Vindene Datter, Dronning thi 480 ikke mer aflægs skal du Østportens kaldes Rigernes grusom Dronning! Gadis
|
|
|
 |
 | Re: Avvim Salomno nåede Sække |  |
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 2
|
|
|
|
|  |